پنجشنبه 17 شهریور 1401 03:59

موزه ها برای حضور قدرتمند و جذب مخاطب بیشتر باید از استارت‌آپ ها استفاده کنند

ارژنگ مهر

استاد دانشگاه علامه طباطبایی ضمن معرفی تعدادی از استارت آپ های روز دنیا در جهت بهبود عملکرد موزه ها گفت: موزه ها برای حضور قدرتمند و جذب مخاطب بیشتر باید از این استارت‌آپ ها استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ دکتر داود ارژنگ مهر استاد دانشگاه علامه طباطبایی امروز در نشست علمی-تخصصی به مناسبت روز جهانی در موزه اظهار کرد: کسب و کار هایی در این دهه به وجود آمده عموما زنجیره ارزش حاصل از تکنولوژی را فراهم و فرصت ها و تهدیدهایی را برای کسب و کار سنتی ایجاد کرده است.

 وی ادامه داد: تجربه نشان داده در هر کسب و کاری استارت‌آپ ها وارد شدند فضاهای جدیدی را نیز ایجاد کردند و استفاده کنندگان از مزایای بیشتری بهره برده اند.

دکتر ارژنگ مهر گفت: فرصت هایی که به وسیله استارتاپ ها در ایران ایجاد شد بیشتر در شبکه توزیع کالاها و محصولات مختلف بوده است البته اگر در خصوص موزه ها نیست از این روش استفاده شود مخاطب بیشتری جذب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ۶۵ درصد از بلیت های هواپیما ها را استارت‌آپ ها صادر می‌کنند و فقط ۳۵ درصد آن را آژانس های هواپیمایی در اختیار مسافران قرار می دهند.

دکتر ارژنگ مهر تاکید کرد: در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کارها به صورت حرفه ای انجام و به زیبایی از از ابزار تکنولوژی استفاده شده است.

این استاد دانشگاه در ادامه تعدادی از استارت آپ های روز دنیا در جهت بهبود عملکرد موزه ها را معرفی کرد و تاکید کرد: موزه ها برای حضور قدرتمند و جذب مخاطب بیشتر باید از این استارت‌آپ ها استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

نظرات بینندگان

نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.

نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، موارد مغایر با آموزه‌های دین مبین اسلام باشد منتشر نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.